sobota, 30 czerwca 2012

Wejście trzecie

Cytat dnia: "Słońce smut­ku wy­pali ziemię,
Mróz w lód prze­mieni no­cy łzy. 
Księżyc ro­zis­krzy śniego­wy puch, 
W końcu wios­na wróci, ale nie ty." 
Margit Sandemo 


Hej….
Znalazłam świetną piosenkę…. Przynajmniej mnie się podoba jeżeli wam nie… Nie osądzam was.. Każdy ma inny gust.. : )
Tłumaczenie:  http://www.tekstowo.pl/piosenka,k_naan,is_anybody_out_there__feat__nelly_furtado_.html


Dziś czytam "Pechowa dziewczyna" Washburn Jan.....
Ja już dziś kąpałam się w basenie. A wy?
Teraz leże na leżaku i opalam się....
Mmmmm......




Komentujcie... zadawajcie jakieś pytania... nie wiem za bardzo co mam tu pisać, ale chcę prowadzić ten blog.... nie wiem dlaczego, ale jest on dla mnie ważny.



2 komentarze:

  1. hej... : )
    Na blogu mogła byś opisywać jakieś historie czy coś w tym stylu... ja pisze opowiadania :)
    http://friendshiploveandother.blogspot.com/
    Możesz też dodawać zdjęcia... nie wiem. Wymyśl coś... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Super cytat. Mnie też ta piosenka bardzo się podoba. I nawet teledysk może być :D Ogólnie bardzo lubię Nelly...
    'Pechowa dziewczyna'? Hmm tytuł fajny. Jak wrażenia?
    Ja jeszcze się nie kąpałam. I tak prawdę powiedziawszy to chyba będę musiała z tym jeszcze trochę poczekać zwłaszcza, że pogoda przynajmniej tutaj taka średnia :( Ale za to wylegiwanie się na leżaku na słońcu już zaliczone.

    OdpowiedzUsuń