piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje!!

Cytat dnia: "Przeszło la­to, je­sień i zima,
I jeszcze wios­na, i jeszcze ja­kieś lato,
i zno­wu je­sień w mgłach jak w dymach."
Konstanty Ildefons Gałczyński

2 raz jestem na blogu….
Witajcie….
Nie wiem jak wy, ale ja już zaczęłam wakacje…. :D
Muszę wam powiedzieć, że jak byłam w szkole… po świadectwo….

W klasie mam chłopaka, który mi się podobał… A może wciąż mi się podoba? Sama nie wiem… : (
Patrzał na mnie <hura>.. Ale teraz są wakacje… przez dwa miesiące nie będę go widzieć….  

Wiersz:
Wakacje…
Odpoczynek od mej miłości…
Czy wróci? 
Spróbuje pokochać znów?
Kocham, kocham…
Powraca znów…
Szczęście w tabletkach zamykam…
Połykam co dnia…

Dziękuje…
-Dlaczego rysujesz tylko czarne serduszka ?

- Bo taka jest moja miłość.

- To znaczy jaka ?

- Nieodwzajemniona...


Jakiś dziadowy, ale mi się nudziło :D
Czytam teraz “zamek i klucz” Sarah Dessen….
Wakacje rozpoczynam od zjedzenia plasterka sera…. xd
Dzień jest jak najbardziej na "+"... :D
Nie mogę się doczekać wyjazdu... już niedługo...



P.S.
Jeżeli znacie jakieś ciekawe książki lub piosenki... piszcie autora i tytuł.... Będę naprawdę wdzięczna :D

2 komentarze:

  1. posłuchaj Florence and the machine, boska jest ;) dzięki, że wpadłaś na naszego bloga [control-and-burn.blogspot.com]
    zapraszam też do mnie [you-should-thought.blogspot.com] :)))

    OdpowiedzUsuń